T'is maar een gedacht he, maar...

Hier mag je alle vragen stellen over het konijn als huisdier.
Vragen over andere (huis)dieren zullen wij eveneens naar best vermogen beantwoorden.
nala en sally
Erelid
Erelid
Berichten: 596
Lid geworden op: 04-01-2008 10:57

Bericht door nala en sally » 20-04-2008 08:37

haaaaaaaaa en Hilde woont niet ver uit mijn buurt blijkbaar ;)

caro
gebruiker R2
gebruiker R2
Berichten: 17
Lid geworden op: 02-01-2008 17:05

Bericht door caro » 21-04-2008 19:03

Ook ik vind het een goed idee.
Al denk ik niet dat ik met veel mensen iets kan regelen, daar ik in Brussel woon :cry:

Ik ben ook eerder voor de optie waar het konijn bij de mensen gaat.

Ongeveer een week geleden zijn wij een weekend weg geweest (zaterdag ochtend vertrokken, terug zondag avond). Mijn schoonmoeder is zaterdag avond en zondag morgen Azu komen voederen en haar wat laten rondlopen. Ik voelde mijn niet op mijn gemak en zelfs mijn schoonmoeder vond dat Azu een grote nood aan affectie had...

Nu zit ik voor mijn werk in Parijs en mijn echtgenoot in Barcelona. Azu is bij mijn moeder, ik mis ze verschrikkelijk :( maar ik weet dat ze met liefde verzorgd zal worden.

Groetjes,
Caroline

Sonja
Erelid
Erelid
Berichten: 666
Lid geworden op: 01-01-2008 00:54

Bericht door Sonja » 21-04-2008 19:12

Hoi Caro,

Ik kan me zo goed voorstellen hoe je Azu mist.... :(
Natuurlijk is het fijn als je weet dat ze goed verzorgd wordt....maar het maakt het gemis er niet minder om, natuurlijk.

Ik kan mijn boefjes ook niet missen hoor, 1 dagje vind ik al moeilijk. :wink:

Hopelijk duurt het niet te lang voordat je Azu weer in je armen kunt sluiten....
Wat ontzettend aandoenlijk dat ze jouw knuffels ook zo gemist had toen je een weekend weg was.
Zo zie je maar, jij kunt niet buiten Azu maar andersom ook niet. :wink:

Er zit 1 voordeel aan, wat zul jij BLIJ zijn als je weer thuis komt! :D

Groetjes, Sonja.

Corina
Erelid
Erelid
Berichten: 1284
Lid geworden op: 29-12-2007 15:25

Bericht door Corina » 22-04-2008 14:22

Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.
Maar ook ik kan geen dag zonder hen.
Hopelijk zie je Azu weer vlug terug.
Groetjes van Corina, Fluffy en Snowy en Chica.

Nu te koop: Hét boek over konijnengedrag, klik voor meer info: Konijnengedrag

trezemieke
Gebruiker R7
Gebruiker R7
Berichten: 181
Lid geworden op: 17-04-2008 13:32

Bericht door trezemieke » 22-04-2008 17:14

caro schreef:Ook ik vind het een goed idee.
Al denk ik niet dat ik met veel mensen iets kan regelen, daar ik in Brussel woon :cry:

Ik ben ook eerder voor de optie waar het konijn bij de mensen gaat.

Ongeveer een week geleden zijn wij een weekend weg geweest (zaterdag ochtend vertrokken, terug zondag avond). Mijn schoonmoeder is zaterdag avond en zondag morgen Azu komen voederen en haar wat laten rondlopen. Ik voelde mijn niet op mijn gemak en zelfs mijn schoonmoeder vond dat Azu een grote nood aan affectie had...

Nu zit ik voor mijn werk in Parijs en mijn echtgenoot in Barcelona. Azu is bij mijn moeder, ik mis ze verschrikkelijk :( maar ik weet dat ze met liefde verzorgd zal worden.

Groetjes,
Caroline
ik woon niet zoooo ver van brussel en binnenkort al helemaal niet meer.
Wij verhuizen binnenkort naar blaasveld,aant broek....
nu zitten mijn konijntjes binnen, maar in blaasveld wil ik hen een groot hok binnen en buiten geven :lol: (natuurlijk moet mijn vriend er wel mee akkoord gaan, maar denk wel dat ik hem gemakkelijk kan overtuigen 8) )

Als wij op reis gaan, laat ik mijn konijntjes achter bij ons moeke, daar zitten ze in de garage en kunnen ze ook vrij goed rondlopen,...
wel nadelig is dat er een (grote) hond zit die maar al te graag met de konijntjes wil spelen(hij doet ze geen kwaad), en ons moeke geeft de konijntjes nogal veel groenvoer(zonder het op te bouwen(dit krijgen ze nu niet) ). Als ze ziek zijn, denk ik ook ni dat ze het zou zien,....

maar ja, beter zo dan alleen thuis zitten he....
Mollie & Flappie

caro
gebruiker R2
gebruiker R2
Berichten: 17
Lid geworden op: 02-01-2008 17:05

Bericht door caro » 27-04-2008 20:09

Hallo,

Ik ben sinds woensdag avond terug :D
Mijn schatje is terug bij mij, eerst heeft we laten merken dat ze niet heel tevreden was, ondertussen is het voorbij. Ze ligt nu bij mij en we genieten van knuffels.

Trewemieke: Heel leuk dat je dichtbij woont, wie weet, kunnen we ooit mekaar helpen.
Voor de volgende vakantie gaan we samen met Azu naar een Centerpark, Azu voelt zich ginder super goed, ik denk dat ze voelt daqt wij meer ontspannen zijn. Maar dat is pas voor juli of augustus.

Groetjes,
Caro en Azu

Corina
Erelid
Erelid
Berichten: 1284
Lid geworden op: 29-12-2007 15:25

Bericht door Corina » 28-04-2008 11:32

Weet niet of het pajottenland dichtbij jou is. Daar is ook een pension gestart: http://users.telenet.be/opvangnina/index.html
Groetjes van Corina, Fluffy en Snowy en Chica.

Nu te koop: Hét boek over konijnengedrag, klik voor meer info: Konijnengedrag

Plaats reactie